2 Ekim 2007 Salı

Ziplenmiş Film Özetleri

Bi süredir bloguma karamsar şeyler yazdığıma dair bi eleştiri aldım... "E güzelim, ben öyleysem blogum da öyle olur tabi" dedim... Söyleyen arkadaş iyi akşamlar dileyip gitti..

Neşeli bi giriş yapayım dedim, elimdeki tek malzeme olan ziplenmiş filmleri seçtim. Bi süre daha hayatımda herhangi bi hareket olmayacak görünüyor, idare edin...

1408
- Bu da olur, bunu da koyayım, şu da olsun.
- Böh... korkmadın mı?
- Höt... yine mi korkmadın?
- Ulan çok dağıttık senaryoyu, nasıl toplasak ki?
- Olmadı mı, oyuncu da işi götüremedi mi?
5/10 (Yazık... yazık...)

Zoom
- Bir kuş.. Bir uçak... Süper kahraman filmi... Yok aile filmi... Yok komedi ...
- Çorba oldu bu abi yaaa.
- Olsun, eğlendik di mi?
3/10 (Dünyanın en gereksiz filmi sayılır, ama seyrediliyor)

Ocean's 13
- Ben ünlüyüm.
- Ben de ünlüyüm.
- Ben senden daha ünlüyüm.
- Ben de az ünlü değilim hani.
- Ben de ünlüyüm yaa.
6/10 (Ünlü olmak her işi kolayca hallettiriyor mu gerçekten, yoksa ünlü seyrederken senaryoyu ortamı anlamadığımızı mı sanıyorlar?)

Laputa, Castle in the Sky
- Kale'yi bulmak istiyorum.
- Kale benim olacak.
- Kale'dekileri istiyorum.
- Kale'yi bulmam gerek.
9/10 (Miyazaki... tapılası insan üstü yaratık)

Memento (tekrar)
- royünöd relyeşrib adaruB
- elyö elkilniseK !tevE
9/10 (Tebrik, takdir)

Hiç yorum yok: