12 Ekim 2007 Cuma

Mutlu son (DSA v3, Stentler)

Eveeet, bi süredir hayatımın odağında yer alan operasyon dün yapıldı. Stentlerim takıldı, kalp anjiyom yapıldı; temizmişim... Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere hem moral, hem fiziksel olarak "rahatladım".



Geceyi hastanede geçirdikten sonra, bugün öğleden sonra itibarı ile evimdeyim. Evime geldiğimde güzel bir sürpriz ile karşılaştım; işyerimden gelen muhteşem bir buket. Suya koyabilmek için güzelim paketini biraz bozdum ama yine de çok güzel ve tam karşımda tutuyorum.



Tüm sevenlerime, ellerinden geldiğince yanımda olan herkese, ilgileri, destekleri ve yardımları için teşekkür ediyor; panik yaşattığım aile bireylerimden de özür diliyorum.
Az biraz ağrılarım var ama geçecek onlar da. Sonra her şey çok daha iyi olacak. Çok daha iyi olacak....
Ek:
Levent "Babam"ın da aynı gün stentlendiğini öğrendim. Kendisine çok geçmişler olsun. "Oğlunu" bu kadar sevip kıskanmasına gerek yoktu yani...

Hiç yorum yok: