12 Eylül 2007 Çarşamba

Ziplenmiş Film Özetleri

Son günlerde gribimsi bir boğaz enfeksiyonu nedeni ile evde olduğum sürenin çoğunu kanepede geçirdiğim için epey film izledim. Buyrun ziplenmiş özetleri ve değerlendirmem:

Fracture
- Öldürdüm.
- Öldürmüş.
- Yok öldürmedim.
- Haydaaa, şimdi öldürdüm dedin.
- Yok öldürmedim... Sen inanma.
- Bu adam da pek yakışıyo böyle psikopat katil rollerine ama acaba öldürdü mü?
5/10 Benim için hayalkırıklığı oldu. İzlemeseniz de bir şey kaybetmezsiniz.


Mr.Brooks
- Öldürelim.
- Hadi öldürelim.
- Ben de öldürücem.
- Yok ya, asıl bunu öldürelim.
- Yok öldürmeyelim. Herkes herkesi öldürüyo, ayağa düştü bu iş.
7/10 Haftanın sürprizi oldu. Beklentim düşüktü, oldukça tatmin ediciydi.

Meet The Robinsons
- Animasyon yapalım, bok gibi para kazanalım.
- Aile filmi olsun ama nasıl yapıyoduk onu biz.
- Ya bu senaryo nerde, gören var mı?
- Bari yalakalık yaparak bitirelim.
- Şu kelebeği de konduralım.
- Hah, pek de güzel oldu.
2/10 Haftanın rezaleti, ikinci Barnyard vakası.


Captivity
- Ben güzel bi ünlüyüm.
- Ben röntgenci bi katilim.
- Ben ise şuursuzum.
3/10 Ben de izleyiciyim yani, öküz yerine konmayı sevmem.

Perfect Stranger
- O bir şeyler çeviriyor.
- Biz de bişeyler çevirelim.
- Sen benden gizli bir şeyler çeviriyorsun.
- E sanki sen çevirmiyorsun.
- Gördüm, gördüm. Siz bişeyler çeviriyosunuz.
5/10 Oyunculara yazık.

The Marsh
- Ben kimim, burası neresi?
- Sen kimsin, burada ne işin var?
- O kim, burada ne oldu?
- Asıl sen söyle bakalım, şurada ne oldu?
- Sen biliyosun zaten.
3/10 Bir kaç güzel malzeme, kötü bir karışım, beceriksizlik ve gereksizlik örneği.





Ek:
Kesin büyüyünce manyak olucam katliam filmleri izlemekten.

Hiç yorum yok: