9 Eylül 2007 Pazar

4.5 Saat


Uzun süre önce arşivime kattığım ama süresi nedeni ile izleyemediğim bir filmi, zipsiz bir şekilde, tavsiye edeceğim. Adı "The Lost Room"...

Aslında film de dememeliyim; Sci-Fi televizyonu için çekilmiş, her biri 1.5 saat süren 3 bölümden oluşan bir mini dizi... Six Feet Under'dan tanıdığımız Peter Krause başrolde...

Senaryo, oyunculuk, efektler açısından bakıldığında izlediğim (özellikle son dönemdeki) çoğu filmden çok ama çok daha iyi bir yerde. Bugünlerdeki moduma rağmen 3 bölümü arka arkaya izleyebildim, çünkü bırakamadım... Üçüncü bölümde bir parça yavaşlama olmasına, gümbür gümbür olmasını istediğiniz sonu sessiz sedasız ama mantıklı biçimde bitirmelerine rağmen (beklentimi çok yükselttiler, ben ne yapayım) zevk alarak, gözümü kırpmadan ve çişimi tutabileceğim son saniyeye kadar tutarak izledim.

Tavsiye ediyorum.


Ek: Zipleyeyim...
Joe Miller (kapıyı açar): Kızım?
Diğer herkes: Objeler?
Joe Miller (kapıyı açar): Kızım?
Diğer herkes: Objeler?
Aynı döngü 4.5 saat tekrarlanır.

Hiç yorum yok: