23 Eylül 2007 Pazar

Avatar has Returned


Avatar the Last Airbender, aylardır beklettikten sonra 3. sezonu ile geri döndü. Kendine güveni olmayan ama cesur Avatar Aang, ona aşık anne ruhlu Katara, karizmatik toprak ve metal bükücü kör Toph, bükücü olmayan grubun zavallısı Sokka, iyi-kötü arasında kararını hala verememiş çift kişilikli Prens Zuko, Amca Iroh, Kaltak Azula tam gaz geri döndüler... Gecenin bi yarısında sabırsızlıkla bekleyerek, sonuçta heyecanla, zevkle ve şevkle izledim, bi daha bi daha izliycem...

Hele bölümden sonra bonus olarak verdikleri kısa Avatar hikayesi kopardı beni, yerlere yattım.

Senaryosu çok sağlam, fikir güzel, anlatım ve uygulama da... Uzakdoğu çizgi filmlerinin tadını taşısa da, Nickoledeon yapımı olduğu için daha Amerikan. Yine de anime tarzı efekt ve esprilere sıkça rastlıyorsunuz. 2. sezon ortalarında çizim kalitesi biraz düşmüş, hikaye biraz bayıklaşmıştı ama yeni sezonla birlikte ikisi birden mis gibi olmuş.

10 hafta hiç ara vermeyeceklermiş ama buna sevinemedim, tüm sezonu bi günde yayınlasalar yerimden kalkmadan izlerdim yani.

Kamera arkasını izlediğimde, senarist'in Aang yerine kendini koyduğunu görünce çok eğlenmiştim... Yani, Aang'i direkt yaratıcıya bakarak çizmişler..




Ek:
Night Shaçmalayan tarafından sinemaya aktarılan versiyonu 2008'de karşımızda olacakmış, anlayacağınız üzere hiç ümidim yok.

Ek 2:
Bi arkadaşım bükücü olabilseymiş, toprak bükücü olmak istediğini söyledi.. Çok karizmatiklermiş.. Bana yakıştırdığı rol ise, Avatar... Olsam olsam ancak o olabilirmişim. Heyt beah! (Acaba zayıf ve kel olduğum için mi?)

Ek 3:
Sokka'yı saymayı unutmuşum, sonradan ekledim... Bükücü olmayanlara karşı ayrımcılık yapmışım, pis faşistim ben.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hizli internet baglantisina sahip olmak iyi bir sey tabii :) ben de eve donunce listeme eklerim artik.