22 Ağustos 2007 Çarşamba

Ben ve Ünlüler

Nereden esti bilmiyorum, sabah sabah (malum mekanda, malum işi yaparken) aklıma bir soru geldi: "Ulen, bu yaşa geldin, kaç tane ünlü ile karşılaştın ki?"

Epey bi düşündüm, listemi oluşturdum, iş dünyası ve konserleri çıkarttım... Buyrun size, 3 metreden daha yakından gördüğüm, ünlüler listesi:

- Aylin Aslım (disco)
- Can Dündar (otel)
- Duman (hepsi birden, uçak)
- Harun Kolçak (bar)
- Hüseyin Turan (asker)
- İzel (uçak)
- Kibariye (duty free)
- Mahmut Demir (sokak)
- Murathan Mungan (cafe)
- Nedim Saban (bar)
- Rasim Öztekin (sokak)
- Rober Hatemo (bar)
- Serdar Ortaç (asker)

"Magazinsel açıdan pek şanssız bir hayatım olmuş" dedim kendi kendime... Bu düşünce, "olm, manyak mısın sabah sabah aklına nerden geldi bu? hadi bitir işini daha duş yapıcan" şeklinde bir azar ile tarafımca sonlandırıldı, iyi de oldu...

ek:
* aklımdan geçen başka bir düşünce de bu listede "XXXX (yatakta)" girişinin olmamasıydı. Azar gelene kadar olası yatak girişleri düşünülerek, işimize devam edildi.

Hiç yorum yok: