27 Ağustos 2007 Pazartesi

h-Afta s-Onu

Haftasonu tembelliği (yani bana göre eğlencesi) evden 36 saat boyunca çıkmayıp film izleyerek ve garip oyunlar oynayarak yaşandı... Buyrun, haftasonunun beni en çok eğlendiren onu:
-----------------------------------------------------------------------------------
1) Prestige : Her seyredişte farklı tad alıyorum, tavsiye...

2) Howl's Moving Castle : Söylenecek söz yok, ama onküsuruncu kere seyredince birinciliği kaptırıyor.

3) Die Hard 4.0 : Eh, tür için epey güzel, seyredilir, eğlenilir...

4) CSI:NY : Niye bu kadar çok seviyorum bu dizileri ben.. Bigün cinayet işliycem galiba...

5) Magic Academy, Mortimer Beckett and the Secrets of Spooky Manor, Ravenhorst, Agatha Christie's Death on the Nile tarzı oyunlar.. Evet hepsini oynayıp bitirdim, beynim döndü...

6) Evan Almighty : Hiç bir şey beklemeyin, eğlenirsiniz... Devam filmi diye "büyük ihtimalle kötüdür" önyargısına da kapılmayın... Zeki espriler var...

7) 4: Rise of The Silver Surfer : Sanırım filmin başrolünde Silver Surfer var... Evet, evet öyle... Diğerleri figüran, onun dışındaki şeyler senarist zorlaması, sadece o bölümleri seyredebilirsiniz...

8) Misafirlere misafir olmak... Bütün haftasonu yatıp tüm işleri evde misafir olan arkadaşlara bırakmak... Sürekli içecek istemek...

9) Çok sevdiğim birinin çok sevindirici haberini almış olmam... Bkz: yantaraf

10) Disturbia : Hmmm... Eeee, ne desemmm... Belli yaşa hitab et, Hitchcock'tan arak yap, sonrası.... Boş iki saat, gençlere tavsiye edelim...


ek:
Bu girişi blogumun en gereksiz ve zorlama girişi ilan ediyorum.. itirazı olan sıraya geçsin...

Hiç yorum yok: