5 Ağustos 2007 Pazar

ADSL fiyat indirimi

ADSL fiyatlarının indirildiğinden ve 6 Ağustos 2006'dan itibaren yeni hızların otomatik olarak ayarlanacağından haberi olmayan kalmadı... "Güzel bir haber" sınıfına sokuldu... Kimilerine göre "missss gibi" oldu, kimileri "elalem 20MB bağlantıyı 20YTL gibi fiyata alırken" çığlıkları attı... Beni de kara kara düşünceler aldı...

Yeni durumda hattım 512KB'den 2MB'e çıkacak ve 9YTL daha az para ödeyeceğim... Burası güzel haber sayılabilir-di...

Excel dosyamın durumu vahim.. 400GB'ın üzerindeki harddiskte yatan filmlerden ilk basacağım film 4058. olacak... 512KB hat ile buralara geldiysem, 2MB'e çıkartılan hattım ile ne yapacağım ben????



Gelsin boş dvd masrafları, gitsin ek harddisk masrafları... Off anam offf...

"Save internet as" yapıp alemden çekilmenin ya da kendimi internetsiz bir dağ başına kapatıp henüz izlemediğim (ama bastığım ve listeye girdiğim) binlerce filmi izleme zamanım geldi galiba...

Ek:
Buraya bunları yazarken "artık sadece dvd indireyim, torrent kullanayım, tüm arşivi yenileyeyim" gibi düşünceler oluşturan beyin bölgemi zikmek istiyorum, yapabilirsem.

Hiç yorum yok: