2 Aralık 2008 Salı

Kulaklarım dolusu

Şu aralar tekrar tekrar dinlediğim şarkılar... Belki ruh halim, hissettiklerim ve yaşadıklarım hakkında ipucu verir..

1) Another Way to Die - Alicia Keys & Jack White
(Sean Connery gözümde en iyi Bond idi ama Bond filmlerini sevmezdim.. Artık seviyorum, yeni Bond, yeni tarz çok iyi oldu)

2) Uçurum - Murat Boz
(Bu çocukta iş vaaaarrrrrr... Kesinlikle var, sadece biraz desteğe ihtiyacı var. Kendini bitiren Tarkan'ın yerine tek adayım)

3) Closer - Ne-yo
(Lay lay lom, kuşlar böcekler otlar çiçekler...)

4) Deceiver - Disturbed
(Tabii ki... You've mastered the art of deceiving me)

5) Night - Disturbed
(Hala gece.. Hala yalnız.. Ama artık korkmuyorum, yaşasın GETL hareketi!!!)



EK: Neden yazdım ki bunları?... Gereksiz bir post işte, sadece yaşıyorum demenin bir başka yolu...

Hiç yorum yok: