23 Haziran 2008 Pazartesi

Disturbed - Indestructible

Arada bir gaza gelip, biraz sert birşeyler dinlemeyi istediğim gruplardan biri olan Disturbed, yeni albüm çıkarmış. Haberim yoktu, beklemiyordum da.. Mis gibi geldi..

Bu grupla divx çevirisi yaptığım sırada, vampir hikayelerine düşkünlüğüm sayesinde, Queen of the Damned çevirirken tanışmıştım. O filmdeki müzikleri Korn yapmıştı ancak sözleşmeleri gereği soudntrack albümde başkaları yorumlamıştı ve ben o sırada David Draiman'ın -pek beğendiğim- vokali ile tanışmıştım.

Bu güne kadar çıkardıkları albümleri Believe, The Sickness ve Ten Thousand Fists hala sık dinlediklerim arasında dururken bu yeni albüm ilaç gibi geldi... Eğer bu tarzı seviyorsanız albümü kesinlikle tavsiye ederim... Bu tarzı sevmiyorsanız bile, "Down With The Sickness" ve "Stupify" şarkılarını mutlaka dinlemelisiniz... O da olmadı, pop cover'ları "Land of Confusion" ve "Shout" mutlaka dinlenmeli... Bu şarkıları internetten indirebilirsiniz, ki David müzik indirme olayına sıcak baktığını daha önce birkaç kere belirtmişti.

Bu yeni albüm şu ara, özellikle gürültülü bir iş ortamında olduğum ve dışardaki kişisel telefon görüşmelerini duymaktan bıktığım için, keyifle gidiyor... İş arkadaşlarımın beni koltuğumda sallanırken ya da kafa sallarken görmeleri umurumda bile değil... Albümün bence hit şarkısı "The Night"... Hem melodi, hem ritm, hem de söz olarak beni hemen aldı götürdü, "gece" kavramının benim için özel olması da cabası...







Tek şikayetim, albüm kapağı... Çok eskidi bu tarz yaa.. 80'lerde Manowar/Dio ile bu tarz kapakların bittiğini sanıyordum ben... Çok çocuk işi geldi bana.





Ek: Eeee, ne olmuş bi yandan club bi yandan heavymetal dinliyosam...

Hiç yorum yok: