4 Mayıs 2008 Pazar

Foto-analiz (foto-fal)

Hemen herkesin olduğu gibi (?), internette ratladığım resimleri topladığım bir klasörüm var. Epey kalabalıklaştığını farkedip, sınıflayayım dedim... Klasörler oluşturup isimler verdim, kimi klasörlere çok, kimilerine az sayıda resimler koydum... Derken bu sınıflama işlemi kendi psikolojik çözümlememe dönüştü, kaydettiğim resimlerin beni anlattığını (yani ben bile) anladım.

İçlerindeki resim sayısına göre aşağıda listeledim; bakalım siz bu foto-fal'dan birşeyler çıkarabilecek misiniz:

1- Ayılar : Oyuncak ayılar, kutup ayıları ağırlıkta.
2- Kediler : Pisiler, pisicikler, renk renk - poz poz kediler.
3- Solitude : 'Yalnızlık resimleri', orada burada tek başına duran insanlar.
4- Duvarlar : Genelde tuğla ya da taş, üzeri boyalı ya da dökülmüş duvarlar.
5- Yılbaşı : Ağaçlar, süsler, ışıklar
6- Çiçekler : Papatya, gelincik ve lale ağırlıklı.
7- Bebekler : Adı üstünde bebekler işte.. Oyuncak bebekler değil tabii ki..

Hiç yorum yok: