22 Kasım 2007 Perşembe

A.Q.

Dün bi şikayet aldım... Çok küfrediyormuşum... A. koyiim, ebesini, a.. felan filan işte... Açıklama yapayım:

1) 32 yıl (askerlik sonrasına kadar) en büyük küfrü "eşşek" gibi kelimeler olan biri olarak kaybettiğim zamanı telafi ediyorum.

2) Sevdiğim birinin dediği gibi; "küfür yüreğin bokudur"... Yüreğimdeki pislikleri bu şekilde dışarı atıyorum.

3) Aslında gereksiz küfretmiyorum. Askerde duyduğum "rica ediyorum a.. koyiim, şu a.... kodumun şeyini verir misin" örneğindeki gibi her saniye küfür bahanesi de aramıyorum... Mesela trafikte küfretmemek mümkün değil..

4) Freudiyen bir yaklaşım ile "cinsel boşalım eksikliği sonucu yapamadıklarını söze dökmek değil" benimkisi... Aksini iddia edecek olana, şu konuşulmaktan sürekli kaçınılan, "cinselliğin insan hayatındaki en önemli yönlendiricilerden biri olan koskoca yeri" konusunu açabilirim; sırf "hepimiz aynı bokuz a.q, ben sadece dile getiriyorum" diyebilmek için...

5) Özetle... Küfretmeyi seviyorum a.q.


Ek:
A.Q.

Hiç yorum yok: